|
شرح وظایف کارشناس دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات: • رسیدگی به شکایاتی که از استانداری و سایر مراجع ارجاع می گردد و اقدام و پیگیری در صدور پاسخ به شاکیان و مراجع ذیربط حسب دستور فرماندار. • تهیه گزارش های لازم برای مراجع مربوط در مورد شکایات رسیده و اظهار نظر مستدل پیرامون آن با نظر فرماندار. • بازرسی و رسیدگی به مواردی که از طرف فرماندار ارجاع می گردد. • تهیه آمار شکایات واصله به فرمانداری و انجام بررسی های آماری در مورد رسیدگی به شکایات دریافتی و تهیه گزارشات لازم به فرماندار. • شرکت در جلسات و کمیسیون های مرتیط حسب دستور فرماندار. • و ...
|
|
|
|
تعداد اخبار: 1776 خبر
تصاویر گالری عکس: 0 عکس
بازدید امروز: 478
بازدید دیروز: 957
کل بازدیدکنندگان: 2209142
افراد آنلاین: 56
|

|