Persian Gulf
امروز ، ساعت 05:31

شرح وظایف کارشناس دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات:
• رسیدگی به شکایاتی که از استانداری و سایر مراجع ارجاع می گردد و اقدام و پیگیری در صدور پاسخ به شاکیان و مراجع ذیربط حسب دستور فرماندار.
• تهیه گزارش های لازم برای مراجع مربوط در مورد شکایات رسیده و اظهار نظر مستدل پیرامون آن با نظر فرماندار.
• بازرسی و رسیدگی به مواردی که از طرف فرماندار ارجاع می گردد.
• تهیه آمار شکایات واصله به فرمانداری و انجام بررسی های آماری در مورد رسیدگی به شکایات دریافتی و تهیه گزارشات لازم به فرماندار.
• شرکت در جلسات و کمیسیون های مرتیط حسب دستور فرماندار.
• و ...
















 تعداد اخبار: 1701 خبر
تصاویر گالری عکس: 0 عکس
بازدید امروز: 218
بازدید دیروز: 893
کل بازدیدکنندگان: 2142944
افراد آنلاین: 54







فید خبرها


© تمام حقوق این سایت برای فرمانداری بندرعباس محفوظ است.
طراحی و پیاده سازی: شرکت پژواک فناوری اطلاعات و ارتباطات
www.persiangulfbnd.ir | www.pgba.ir