Persian Gulf
امروز ، ساعت 05:30

شرح وظایف رئیس اداره امور اداری و مالی:
• تهیه و تنظیم لیست پرسنل مورد نیاز فرمانداری و بخشداری های تابعه جهت گزارش به استانداری.
• بررسی گزارشات مربوط به تخلفات اداری کارکنان حوزه فرمانداری و اقدام در تکمیل پرونده و تهیه گزارش لازم.
• حفاظت در انجام کلیه امور پرسنلی و اداری و مالی فرمانداری و بخشداری های تابعه.
• اقدام در تأمین رفاه و آسایش کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه در زمینه بهداشت،مسکن،تفریحات سالم و غیره.
• تنظیم اسناد هزینه اداری بر اساس احکام و ضمائم لازم.
• وصول و تنظیم کلیه اعتبارات حواله شده و ثبت هزینه های اداری بر اساس فصول و مواد مربوط.
• تنظیم لیست های حقوقی کارکنان و پاراف آنها.
• تهیه درخواست های تأمین اعتبار هزینه های اداری.
• تهیه چکهای پرداختی بابت حقوق و هزینه های اداری و امضاء آنها به عنوان امضاء مجاز.
• جاری نگه داشتن اعتبارات فرمانداری و موازنه هزینه با اعتبارات تخصیصی.
• نگهداری حساب های بانکی و تنخواه گردان فرمانداری.
• جمع آوری پیشنهادات هزینه ها و نیازمندی های حوزه مربوط جهت تنظیم بودجه.
• اقدام در رفع مشکلات مالی در حدود اعتبارات تخصیصی.
• انجام سایر امور مربوط طبق دستور مافوق.
• نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی.
• صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها.
• سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی.
• تعیین خط مشی و نظارت برحسن اجرای آن.
• صدور دستورالعمل ها و ضوابط مربوط.
• نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوط.
• شرکت در کمیسیونها،سمینارها و جلسات مختلف و تهیه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق.
















 تعداد اخبار: 1701 خبر
تصاویر گالری عکس: 0 عکس
بازدید امروز: 202
بازدید دیروز: 893
کل بازدیدکنندگان: 2142928
افراد آنلاین: 38







فید خبرها


© تمام حقوق این سایت برای فرمانداری بندرعباس محفوظ است.
طراحی و پیاده سازی: شرکت پژواک فناوری اطلاعات و ارتباطات
www.persiangulfbnd.ir | www.pgba.ir