|
شرح وظایف مسئول دفتر فرماندار: • پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنان و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگان که تقاضای آنان بدون ملاقات مقام یا سرپرست مربوط امکان پذیر است بر اساس خط مشی تعیین شده. • تنظیم لیست متقاضیان ملاقات با مقام یا سرپرست مربوط و تعیین وقت ملاقات برای آنان. • انجام اقدامات لازم در زمینه برقراری ارتباط تلفنی مقام یا سرپرست مربوطه به داخل و خارج دستگاه محل خدمت و پاسخ به مکالمات تلفنی. • تنظیم زمان جلسات و کمیسیون هایی که در دفتر مقام یا سرپرست مربوط تشکیل می شود و مطلع ساختن مقامات و یا افراد شرکت کننده در جلسه و پیگیری تصمیمات اخذ شده در صورت تکلیف. • دریافت نامه ها،اوراق و پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آنها در دفاتر اندیکاتور،اندیکس ویژه مقام یا سرپرست مربوطه. • تفکیک و توزیع نامه ها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد و واحد مربوطه و پیگیری کردن آنها. • ابلاغ دستورات صادره مقام یا سرپرست مربوطه به اشخاص و موسسات ذیربط و واحدهای تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و در صورت لزوم پیگیری آنها.
|
|
|
|
تعداد اخبار: 2076 خبر
تصاویر گالری عکس: 0 عکس
بازدید امروز: 275
بازدید دیروز: 719
کل بازدیدکنندگان: 3073971
افراد آنلاین: 111
|

|